A whomen's right to shoes..

Carries "ordspråk" tycker jag är riktigt bra faktiskt haha. Efter att ha kollat på 108 Sex and the city avsnitt (ja, jag har räknat) har jag börjat bli lite smått besatt av skor. Och det ska inte vara några låga inte, nej helst 10 cm hög klack. Det kvittar om jag kan gå i dom eller inte, jag blir förälskad i dom ändå. Fast jag delar inte riktigt Carries smak i skor, jag föredrar Jimmy Choo framför Manolo Blahnik, tyvärr så kostar ju dessa skorna över 400 dollar / par, och med min inkomst går inte det riktigt ihop.
Steve Madden däremot är betydligt billigare och han har riktigt snygga skor, men självklart finns det en hake där också. Dessa skorna säljs inte i Sverige...så än sålänge så får jag nöja mig med att drömma mig bort i internets värld.

Byebye,


Lite olika stilar, men skitsamma. riktigt snygga iaf.www.stevemadden.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback